Alla inlägg under mars 2008

Av Vanessa - 28 mars 2008 18:30


Har haft en omröstning om ni tror att de är en pojke eller flicka som bor i min mage och nu har jag bestämt att den omröstningen är slut.


det är 21 personer som röstat och resultatet blev:

Flicka  61,9 %

Pojke 38,1 %


så nu är de bara vänta o se hur många som gissat rätt :)

Av Vanessa - 28 mars 2008 18:21

japp, de är en liten marknad här i hedemora i dag.

alldeles utanför mitt jobb.

så jag och en kollega tog en liten rast och gick en runda.

Köpte godis (ovanligt va) samt en vit fodrar tröja till K.

hoppas han blir glad o inte tycker den är allt för ful, i så fall tar jag den själv eller ger till hans bror.


i dag skulle  k ghjälpa pappa att köra hem en bil. då bad ajg honom ta med mina kläder som jag fått av mamma.

vi beställde ju för någon vecka sedan från hm o de har kommit nu.

ett par byxor och ett linne bla.


sedan ska ajg höra med k om ajg ska laga någon god amt i kväll, och så ska jag försöka se till att kolla på lets dance finalen-.

 Heja Tony Rickardsson!!

sen blir de sova o ut till mor o far i morgon och elda lite ris  :)

Av Vanessa - 27 mars 2008 14:59

ja, vi var ute o gick i skogen o de känndes så skönt så ajg föreslog att vi skulle gå en av vändorna vi gick förut.

De var skönt o vi tog de lugnt.

HAlvvägs så fick jag ont i magen som jag brukar få, kom och gick med mellanrum och de hjälpte inte att gå saktare.

Sen hemma vilade jag lite innan ajg gick till bussen.

När jag gick dit fick jag även ont i ryggen, och de satt ned till.

Sedsan under hea dagen ahr jag ahft sammandragningar och de mer än vanligt... så promenaden fick nog min kropp att jobba lite :)


vi kanske ska ut i helgen o gå igen om de är fint väder :)


Av Vanessa - 26 mars 2008 20:39


känner mig stor nu...

Av Vanessa - 26 mars 2008 14:30


Just nu har bebisen hicka i magen.

Vi var till bm i dag, hon kände efter om bebisen lagt sig med huvudet nedåt och jag sa att jag inte trodde de. så då tog hon fram en liten ultraljuds maskin, så vi fick se Liten i dag igen :D  var lite svårt att se på den lilla skärmen men hur kul som helst!!!  och bm hade rätt, "den" låg med huvudet nedåt.


I går köpte vi en barnvagn. Den var väldigt fin men begagnad.

Var en årsmodell 07 och knappt använd och vi gav inte ens 2000 kr för den inkl bensinpengar att hämta den  :)  känns bra att ha de hemma nu.


Sitter lite på tradera nu, vill köpa en mobil till sängen eller skötbordet, börja bli sugen på att skaffa mwer sådana saker nu när jag fått hem lite kläder. Men de finns inte nå mycke alls  :(


Fick ett sms nyss av en vän, Sofia. Så gulligt...

dom är så himla snälla så.. ska fråga K om vi ska bjuda hem dem till helgen kanske :)  skulle vara kul.


Nu ska jag ta kort på vagnen så ajg kan lägga ut på bilddagboken o visa  :9

 Ha de bra alla!!

Av Vanessa - 20 mars 2008 11:32


Ja, har ju beställt kläder från tradera och väntar spänt på att få dem  =)

Så kul de är  :)


I dag är de skärtorsdag. Så de blir bara jobba fram till 19 i kväll. Skönt de.

Sedan i morgon vet jag inte vad vi ska göra.

Älsklingen kommer iaf hem tidigt i dag så jag hinner träffa honom innan jag ska jobba.


Tråkigt i år att vi inte ska iväg til elmia, de hade jag velat.. men men de kanske är lika bra de.

Har köpt 2 baby bodisar som jag har strykit på text på.

Den ena står de "Jag och min mamma älskar min pappa" och den andra står de "Vem behöver stålmannen när min pappa är en riktigt superhjälte".

Dom ska K få i påskägget på fredag eller lördag (vet inte vilken dag man ska ge sådana på).

Hoppas han blir glad  :)


I dag ska jag fråga om vi ska köpa godis, kostar nu 29 kr/kilot på lidl och de kan juvara bra att ha hemma om de skulle komma någon söt påsk häxa/gubbe.


I natt drömde jag förresten att jag var tvungen att åka till bb.

Jag var själv och allt gick jätte fort.

Var så ledsen att K inte var med o sa till bm att jag ville vänta.

Då fick jag ställa mig vid en vägg o vänta och då kom K dit  :D

sen vaknade jag, så jag vet inte hur de gick efter de o vad de blev.


Förresten, har även lagt bud på en lite söt röd sammetsklänning på tradera.

Om de skulle bli en tjej så kan de vara kul att ha något och skulle de inte bli de så är de ju bara en grej so inte kostade ens 50 kr.

Kan jag spara o kanske få användning av senare eller ge bort  :)


nu är jag nyfiken, ska nog ta o börja packa väskan som ska med till bb här någon dag.

Men nu ska jag gå och hänga tvätt.


Ha en jätte bra påsk allihopa!!



Av Vanessa - 14 mars 2008 18:22


I dag var vi och hämtade ett solarium.

De var bortskänkes mot hämtning.

DE är bara en överdel som man har över sig när man solar, men bättre än inget alls.

Synd bara att jag inte kan sola än. men så fort lill snutten kommit ut så ska de börjas :)  kanske jag för en gång skull inte behöver vara krit vit i sommar :D


sitter o tittar lite på tradera nu.. har lagt ett bud på en munkjacka åt snutten, den är jätte fin o häftig.

Leder just nu och de är 15 min kvar bara :)

*hoppas hoppas*


I kväll blir de paj hemma hoss mamma o pappa *äntligen*

de ska bli så gott de!

Av Vanessa - 12 mars 2008 18:54


har inte varit ute på ett tag nu, blev sjuk förra veckan som ajg trodde... kom hem o hade feber.  så jag var hemma på fredagen från jiobbet pga av de.

Kände mig bättre i helgen men sedan fick ajg nå konstigt med magen, så nu har jag inte heller varit på jobbet i veckan. Men i morgon ska jag dit.

Tråkigt att bara vara hemma men bättre de än att gå tillbaka för tidigt och bli sjuk igen (som sist).

Nu har vi fått igång internet igen, inte haft de sedan lördags så i dag ringde ajg support o så fixades de.


Nu ska jag fixa lite mat till min sedan sätta mig i soffan o kika på tv igen.


hej då så länge!

Presentation

Omröstning

är det intressant att läsa vad som skrivs i min blogg?
 Ja
 Nej
 Ibland
 sällan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards