Direktlänk till inlägg 19 mars 2009

Nu så..

Av Vanessa - 19 mars 2009 11:15

Ja nu ahr k fixat och ordnat här hemma så datorn fungerar igen.. eller rättae så ahr an skruvat ihop en ny dator av de två gamla :)

tur någon i famlijen är teknisk haha.


Förra veckan så jobbade ajg hos Mari som dagmamma, jag jobbade mån-tors och på onsdagen var jag nere på fritis och stängde och låste.

Så på fredagen var ajg och k och hämtade hundaren men innan dess tog ajg och Alvina en promenad och handlade i vikmanshyttan medans pappa sov :) konstigt de känndes att gå utan hundarna, men de var rätt skönt :D


På lördagen så var ajg i husby igen hos Lena och jobbade, de var jätte kul speciellt när de bara var vi två för då finns de så mycket mer att göra.

Så nu har jag även lärt mig kassa apparaten.

Och sedan när de blev måndag så jobbade jag igen en sväng.


sen har jag bara varit hemma i veckan.

Men blir jobb på fredag igen och då blir de kvälss jobb för de var något angagemang  :D såå roligt

Sen lördag morgon tar vi och far iväg till sthlm.


Nu ska agj hämta Alvian som precis vakande så ska vi ta lite mellis och sen en sväng med hundarna



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vanessa - 19 mars 2009 22:26

nu ahr jag fixat och donat i dag så nu ahr jag en till blogg: http://gangsterflickan.babyblogg.se   så kika in där och säg vad ni tycker, kommer troligtvis att byta till den så småning om, men kommer då medela här med om de är några som tycker de är ...

Av Vanessa - 19 mars 2009 15:10

hittade en annat ställe där man kan ladda upp videoer och sådant med, de går ju inte här... så jag ska fixa en och se om de verkar bra så skriver ajg lite på både ställena så länge så får vise var jag slutar  :) ...

Av Vanessa - 12 mars 2009 14:22

eller om det ska vara helt korrekt så är de något fel på datorn som vi har så vårat internet inte fungerar. I alla fall så har jag jobbad hela denna vecka och sista dagen i dag. De har varit gganska kul, är ju vikarie som dag mamma. Och i morgon är b...

Av Vanessa - 2 mars 2009 19:25

I dag har det inte hänt mycket, K sov hela förmiddagen fram till typ halv ett. Har haft full rulle här på kvällen med Alvina som under ca2 timmars tid inte satt still en minut ens. Hon har börjat försöka gå, har tagit ett steg ibland och lyckats håll...

Av Vanessa - 1 mars 2009 11:57

Nu sitter ajg här och har lite tråkigt. K kom hem vid halv 4 i morse och han sover nu :/ Alvina sover ocskså så ajg ska väl passa på att ta ut hundarna en sväng.   Skulle vara kul och komma ut lite i dag och träna med Idefix oxh Gangster, jag tar nog...

Presentation

Omröstning

är det intressant att läsa vad som skrivs i min blogg?
 Ja
 Nej
 Ibland
 sällan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards