Direktlänk till inlägg 20 februari 2009

drygt

Av Vanessa - 20 februari 2009 22:08

jaha, och efter att ha tröttnat på att inte tvättmaskinen fungerar som den ska - tappar inte ut vattnet och därför centrifugerar den inte heller och man måste tömma den manuellt - så tog vi hit min svärfar som är händig som attan och han fick kika på den... då är den ju sönder, nån jäkla pump innuti. å de var bara att se glad ut och beställa en ny :(

ska komma om 1-3 dagar, men endå det är ju en del pengar som man gärna hade lagt på annat  *suck*


sen har jag fått veta att de blir träff emd grannfejd människorna igen på måndag och tydligen ska vi ha mysigt tillsammans med grannen. :I

ska bada bubbelpool bland annat, är inte särskilt sugen på de och blir så irriterad att vi måste göra sådant.

vill och kommer inte bli vän med henne, vilket jag inte anser vara konstigt då hon ljuger om oss, inte kan respektera oss samt smäller i våra dörrar och beter sig som en sent utvecklad 5 åring!

sa tilll dem att jag inte hade någon baddräkt som passar men då köpte dom en åt mig - snacka om mutning.

undra om de var kompensationen som dom lovade!?

dessutom ska kristoffer jobba så jag lör göra det själv :( usch och fy, längtar då inte till måndag.


 
 
Johanna

Johanna

22 februari 2009 20:09

Tänker på dig gumman! Hoppas det löser sig till det bästa! Puss puss i massor!

http://blikvar.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vanessa - 19 mars 2009 22:26

nu ahr jag fixat och donat i dag så nu ahr jag en till blogg: http://gangsterflickan.babyblogg.se   så kika in där och säg vad ni tycker, kommer troligtvis att byta till den så småning om, men kommer då medela här med om de är några som tycker de är ...

Av Vanessa - 19 mars 2009 15:10

hittade en annat ställe där man kan ladda upp videoer och sådant med, de går ju inte här... så jag ska fixa en och se om de verkar bra så skriver ajg lite på både ställena så länge så får vise var jag slutar  :) ...

Av Vanessa - 19 mars 2009 11:15

Ja nu ahr k fixat och ordnat här hemma så datorn fungerar igen.. eller rättae så ahr an skruvat ihop en ny dator av de två gamla :) tur någon i famlijen är teknisk haha.   Förra veckan så jobbade ajg hos Mari som dagmamma, jag jobbade mån-tors och på...

Av Vanessa - 12 mars 2009 14:22

eller om det ska vara helt korrekt så är de något fel på datorn som vi har så vårat internet inte fungerar. I alla fall så har jag jobbad hela denna vecka och sista dagen i dag. De har varit gganska kul, är ju vikarie som dag mamma. Och i morgon är b...

Av Vanessa - 2 mars 2009 19:25

I dag har det inte hänt mycket, K sov hela förmiddagen fram till typ halv ett. Har haft full rulle här på kvällen med Alvina som under ca2 timmars tid inte satt still en minut ens. Hon har börjat försöka gå, har tagit ett steg ibland och lyckats håll...

Presentation

Omröstning

är det intressant att läsa vad som skrivs i min blogg?
 Ja
 Nej
 Ibland
 sällan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards